FIND RECIPES HERE

13 Sept 2015

CERPEN AKU KAT PENULISAN2U.MY ~KISAH CINTA RAISYA

Assalamualaikum..



Wah rasa nak menjerit je.hahaha.Alhamdulillah setelah nak dekat 2 bulan akhirnya penulisan2u publishkan jugak cerpen aku yang tak seberapa tu.heheuheu.Kalau nak baca, korang boleh g kat link PENULISAN2U KISAH CINTA RAISYA.Kat blog aku ni pun ada aku dah post tapi before aku edit.Yang kat penulisan2u tu yang dah final.

Sejak berjinak jinak dengan penulisan cerpen aku tak tau nak buat apa dengan cerpen aku tu. Tetibe rasa nak share dengan orang lain. Ye la at least aku boleh improve apape yang kurang kan. Tah macam mana saje la nak send my karya to penulisan2u.

Mula2 aku try send kat website dia.Bila dah sebulan takde apape feedback aku try lagi.Last last aku send direct kat email dia. First send bulan May hari tu.Senyap jek. Pastu aku try lagi bulan Julai. Alhamdulillah dorang reply.



Kira dalam 2 bulan jugak la dorang nak publish cerpen aku. Saje je aku bukak website dia tadi mane la tau ada cerpen aku tu sebab dah lama tak cek. Terkezut den ada pulak. Cerpen ni pun buat saje saje kira amatur lagi la. 2 tahun jugak la buat sebab aku buat sikit sikit.Bila ada masa lapang la.Ade lagi 2 cerpen yang dah separuh siap, tengah pikir nak letak endingnya.haha

So sesape yang nak penulisan2u publishkan cerpen/novel korang try la send. Kalau tak berjaya send je banyak kali. Bukan dia marah pun.kih3

0 komen:

Post a Comment