FIND RECIPES HERE

3 Oct 2013

GANGGUAN DI TEMPAT KERJA


Assalamualaikum..
Pernah tak korang diganggu di tempat kerja?aku bukan nak buat cerita hantu :D 

Pic pakcik google sponsor. :)

Yang aku nak cerita ni diganggu oleh manusia2 yang tah pape.Tak kisah la camane korang kena ganggu yang penting gangguan tu menyebabkan korang rasa tak selesa dan rimas,rasa macam berat je nak pergi kerja,rasa stress sangat sebab kena bekerja dengan orang yang mengganggu tu. 

Aku pernah jadi macam di atas.huhu.Ni citer kat tempat kerja lama aku.sekarang aku dah tukar kerja.Salah satu sebab aku tukar kerja disebbkan benda ni lah.Actually dah lama dah aku memang nak memblahkan diri dari company lama aku ni.Tapi nak buat camane belum ade rezeki lain.Dan disebabkan gangguan ni jugak mak aku suh aku berenti kerja terus.sebab ada satu hari tu aku sangat tensyen sampaikan aku balik kerja aku nangis.Stress sangat kena kacau.

Mesti korang tertanya-tanya macamane aku kena kacau sampai boleh nangis.:D Tapi toksah la kot citer.wahaha.ade ke patut,buat entry tapi tak nak citer.ish,takkan semua nak citer.wohoho

Senang citer yang kacau aku tu pekerja production, and ramai pulak tu.sampai g curi no phone aku.ape kes. dorang tu taraf adik je ok.kalau adik aku memang dah lama aku terajang.(sabar2.cool down)..

Bentuk gangguan tu takdela sampai gangguan ***,tak sampai ke situ la..kalau dah smpai ke situ memang aku bagi notis 24 jam jela kn.Tapi memang lepas ni aku fobia nak kerja kat tempat macam tu lagi.

Mungkin hikmahnya nak suh aku cepat-cepat blah dari situ,cari kerja yang lagi bagus,jangan bertangguh dan alhamdulillah time tengah nak resign tu dapat offer kerja lain....syukur tak terkata..

So moral of the stories kaum hawa kena la berhati-hati kalau kerja kat tempat-tempat yang sunyi2 pastu sorang2 pulak kan.Kalau rasa ade gangguan yang macam ni senang citer resign je terus.Takpun buat macam pic kat atas.penampar sebijik :)


0 komen:

Post a Comment