FIND RECIPES HERE

19 Jul 2013

YAY! AKU ADE BLOG

Assalamualaikum..Korg baca tajuk entry aku msti pikir aku ni batak kn.haha.org lain da lame ade blog,aku je mcm ciput bru terkial2 nk buat blog.sebenarnya lama dah aku nk buat blog tp bz la katakan,org bekerja.(ayat mcm aku sorg je yg kje kt dunia ni)erk.First time mentelaah bab-bab blog ni smpai tak tido aku.dah la bulan puasa nk bgn sahur pastu bole pulak tido pukul 2.kang tak bangun sahur.nk masak lagi.hehe.pasan je lbih. aku xmasak pun,mak aku yang masak.kesian mak bangun pagi-pagi sediakan makanan tuk sahur.aku kalu bab bangun pagi2 buta ni memang liat la.naseb baek ade si pendek bentek dgn si monyet temankan mak.si monyet tu bukan monyet sebenar ek.jgn slh anggap.hehe.si monyet 2 kucing akak aku jmpe kt kawasan perumahan die.ksian takde arah tujuan.takut kena langgr, akak ak pn bwk blik umah mak.kucing parsi tu,kalu beli mahal beribu2.kitorg dpt free2 je.ehehe.kitorg pnggil die monyet sebab bulu die color mcm monyet kelabu2.lor dah menyimpg ni.gi cter psal monyet pulak.aku sebenarnya nak bagitahu salah satu sebab aku buat blog ni sebenarnya nak share picture2 roti2,bun2, dan kuih2 yang aku buat.hobi baru aku.dapat hilangkn stress wo menguli roti.wpun pnat.knpe nk share?ha ni aku nak habaq ni.kite dah buat cntik2 msti la nk tnjuk kt org kn.ye dok?xbaik btol nk menunjuk upenye bdak ni.msti korg pikir cm 2 kn.hehe.bukan nak menunjuk,saje nk share.bnde cantik2 buat ape simpn2.erk.ayat same je mcm tadi.nway, balik kje nanti aku nk survey lagi ilmu2 memblog ni.excited pulak rasa.hm,esok nk buat bun chocolate chip dgn bun manis berkismis.ade org order.wah ade gk org berminat upenye kt bun aku.hehe.bkn org luar pn, akak aku je.hak3.okla 2 kire bole dimakan la jgk bun aku tu.akak aku kate sedap sgt.ni dah second time die order kt aku.hehe.ayat mcm membangga diri.ish,bulan pose ni tak baik berbangga diri.astagfirullah...aku memang ade keinginan nk buat bisnes roti meroti ni.cume modalnya belom ade sangat.nti kalu aku dah start berbisnes silalah beli kt aku ye.jgn risau.dijamin sedap.

0 komen:

Post a Comment