FIND RECIPES HERE

20 Jul 2013

NEWS AWESOME

Asslamualaikum....

Fuh sejak aku tubuhkan blog ni non stop aku mengupdate kt sini.hari-hari rasa nk menulis je.:).okey entry kali ni aku nk citer pasal boyband feveret aku yang dah aku follow since 2007.

Time tu aku still stdy kt upm.masa cuti sem tu akak aku mempromote kt aku tgk dvd concert band yang dia minat.At first tgk gitu-gitu je. Balik je kolej tgk lagi sekali.

Then terus tersuka kt band ni especially member dia yang paling muda name Tegoshi Yuya..kire maknae la dalam bhsa korea..Sebenarnya mula-mula aku tersuke kt mamat ni bkn sebab die ensem tp sebab die pnye voice sangat sedap.(hakikatnya memang dia ensem pun.ehe)aku memang pentingkan suara kalu nk minat kt mane2 idols.kalu muka ensem suara ke laut memang tak layan.(ayat berlagak gler)alamak kang ade org marah pulak aku kutuk-kutuk ni.ish tak berniat pn nak kutuk.kire depends la kt org tu nak minat muka ke suara ke.no offence.:)
 
Actually boyband NEWS ni adalah band dari jepun.Mula-mula ade 9 member,pastu jadi 8,pastu lagi jadi 6. Dan skrg dah jadi 4 je member dia.Ade la sebab-sebab tertentu kenapa makin lama makin kurang.Aku start follow band ni time tu ade 6 member.Walaupun sedih dua org dah keluar band,tapi aku paling suke skrg ni bila dah jadi 4 member.Lagi happening.Yang lagi best diorg ni wpun ade kemungkinan nak disband diorg still pertahankan band news ni, sebab sgt appreciate fans yang dah lama tunggu ketika hiatus kesan daripada kehilangan dua org member.


NEWS @};- :x
TEGOSHI YUYA :x



0 komen:

Post a Comment