FIND RECIPES HERE

25 Jul 2013

SITUASI DI TRAFFIC LIGHT

Assalamualaikum semua...

Lama dah aku tak update blog aku ni.Lama la sangat kn.baru tiga hari.haha.kali ni aku nak mempersembahkan kt korg bakat semulajadi aku ;)) /wahaha .Situasi yang aku lukis ni adalah situasi yang aku kena ,boleh dikatakan tiap-tiap pagi bila pergi kerja.Rasa geram jugak la.Dah la jem,tambah pulak kena macam ni.Ape yang aku lukis ni bkn nk perli or sindir sesape ek.harap-harap motorcyclist jgn melenting ye.Tak semua yang buat macam ni hanya sesetengah shja..Lagpn aku cuma nak berkongsi mungkin korg pn pernah lalui situasi macam ni.

~Sila perhatikan traffic light kalau tak paham situasi ini..


*Maaf la ye lukisan aku sangat buruk.Lagi cantik lukisan anak buah aku yang darjah satu tu. :D

2 comments:

  1. motor memang suka cilok2.. takot kadang..

    ReplyDelete
  2. Tau xpe..yg paling geram kalu disbbkan motor tu baru je kite nk laju dah lampu merah..bole je kalu dia lalu belah kiri.xyah la selit2 kn.

    ReplyDelete